Pagina's

18-12-2015

Het Jaar Rond met Vierrond - Winter 2015

Welkom op mn Blog !!!!

Vierrond is de basis vanwaaruit ik 

mijn diverse activiteiten vorm geef.

De rode woorden in de tekst zijn directe links, of gebruik de tabbladen bovenaan om direct door te klikken.   
Heb je een vraag of kun je niet vinden wat je zoekt neem dan even vrijblijvend contact met me op. 


Opbouw deze pagina :

* link naar actuele onderwerpen
* link naar aanvullende informatie en  link naar het gevarieerde aanbod 
Onderaan deze pagina de agenda 





* Actueel :  



* Aanvullende informatie
en Aanbod :



aanvullende-informatie  voor info als ik stel mezelf voor en mijn opleidingen.

Ik heb diverse activiteiten ontplooit. Om dit aanbod overzichtelijk te houden heb ik het op een rijtje gezet. 











* Agenda :


Voor de diverse activiteiten geld dat je nadere info betreffende tijd en plaats met eventueel route ontvangt op verzoek of na opgave. Dat kan via contact

Tenzij anders vermeld zijn alle activiteiten op basis van Dana een andere kijk op wat iets kost.  






17 dec midwinter wandeling 

i.s.m. Brigitte van dehoogsensitievevrouw
Drunense Duinen









21 december Midwinter
Vuur aan de Maas
i.s.m. Marieke










15 jan t/m 23 feb

Winterfeest voor de ziel 
volg de opening ceremonie via de internationale website : 
www.winterfeastforthesoul.com











...  januari 
wandeling in Drunense Duinen